Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
ŻARÓWKI LED H7 FATEEYE MOCNE 120W 20500LM CANBUS
Opis
- ZESTAW 2 szt. super mocnych zamienników LED żarówek samochodowych mijania (krótkich) i drogowych (długich)
- Produkt na markowych podzespołach CSP ULTRA LED CHIP 5530
- 20500LM, 2x60W, 6000K, Instalacja 12V
- Metalowa obudowa z elektronicznym radiatorem aktywnym z wentylatorem (Aviation aluminium 6063)
- CANBUS brak błędu przepalonej żarówki (lista aut poniżej)
- Optymalna geometria i rozmieszczenie diod umożliwiające ustawienie wymaganej linii odcięcia i maksymalnej jasności
- Nastawny trzonek umożliwiający ustawienie wymaganego odcięcia we wszystkich typach reflektorów
- JEDYNA w swoim rodzaju, unikalna kompaktowa konstrukcja umożliwiająca montaż tam gdzie inne żarówki LED się nie mieszczą
- IDEALNE do reflektorów soczewkowych oraz tradycyjnych
- Wbudowany system EMC - BRAK zakłóceń radia FM/CB
Parametry:
- Model: LED HEADLIGHT typ FATEEYE F4
- Diody LED: CUSTOMIZED CSP ULTRA LED CHIP 5530
- Ilość LED: 2
- Typ trzonka: PX26d (H7)
- Napięcie: 12V
- Moc: 2x60W
- Kolor: Xenon White 6000K
Na innych naszych aukcjach model dostępny również w większości typów trzonków:
H1, H3, H4, H7, H8, H9, H11, 9005/HB3, 9006/HB4, 9012/HIR2
Kompaktowe rozmiary zestawu, pasuje do większości reflektorów. Do podłączenia w miejsce oryginalnych żarówek.
Najważniejszym parametrem żarówek LED jest skupienie światła, które jest też najtrudniejsze do osiągnięcia.
Ponieważ włókna wolframowe używane w standardowych żarówkach halogenowych rozświetlają się dokładnie w środku żarówki, zapewniają one idealny wzór światła i wymagane odcięcie w przeznaczonych do nich reflektorach poprzez odbicie dokładnie w środku odbłyśnika lampy.
Optymalna geometria i rozmieszczenie diod umożliwia ustawienie wymaganej linii odcięcia i kąta padania światła oraz maksymalnego efektu świetlnego żarówek LED.
Dystrybucja światła LED różni się od halogenowego ze względu na umieszczenie źródła światła z dala od centrum/środka żarówki. Im dalej diody są umieszczone od centrum żarówki, tym więcej martwych punktów skutkujących brakiem wyraźnej linii światła, rozmytym i niewyraźnym światłem mimo stosunkowo dużej łącznej mocy takiej żarówki.
Dlatego też umieszczenie kilku źródeł światła wokół żarówki, ale z dala od jej środka, jak w przypadku tzw. żarówek 360° nie jest stosowane przez wiodących producentów oświetlenia jak Philips czy Osram. W drogich, ale markowych źródłach światła stosowane jest jedyne sprawdzone rozwiązanie. Dwustronne umieszczenie diod z jak najmniejszą odległością miedzy obiema stronami żarówki. Im cieńsza żarówka, tym odwzorowanie światła jest bardziej zbliżone do halogenowego. Uzyskanie takiej konstrukcji z zachowaniem właściwej dystrybucji ciepła jest trudniejsze, ale zapewnia znacznie lepszy efekt świetlny.
Produkt jest oparty na wysokiej klasy podzespołach oraz markowych diodach, których dostawcą jest CSP Lighting.
Jasność zestawu jest o kilkanaście procent wyższa od zestawu XENON oraz kilkukrotnie wyższa od standardowego zestawu żarówek halogenowych.
Inteligentny, sterowany chipem dwustopniowy system chłodzenia z radiatorem, wysoka wydajność, brak zakłóceń radia FM/CB oraz brak efektu wypalania się jak w przypadku żarników ksenon i tradycyjnych żarówek halogenowych.
Zdejmowany kołnierz z umożliwiający ustawienie wymaganego odcięcia we wszystkich typach reflektorów.
Brak błędu spalonej żarówki - sprawdzone dla poniższych modeli:
- AUDI A5/A6
- BMW E46 318, BMW E87 116i
- FIAT CROMA150
- HONDA CIVIC
- HYUNDAI SOLARIS
- KIA SPORTAGE R
- OPEL CORSA/INSIGNIA
- PEUGEOT 5008
- SEAT LEON 2012
- SKODA OCTAVIA
- VW CADDY / POLO 6R
- VW GOLF 7/PASSAT B6
- Diody dużej mocy CSP Lighting
- Dwustopniowy system odprowadzania ciepła
- Aluminiowy radiator (Aviation aluminium 6063)
- Elektroniczny turbo-radiator aktywny z wentylatorem
- Wbudowany system EMC - BRAK zakłóceń radia FM/CB
- Mini rozmiar dla większości reflektorów, w których inne żarówki LED się nie mieszczą
Instrukcja montażu żarówki LED:
- Zdjąć osłonę żarówki i odłączyć wtyczkę zasilania.
- Odpiąć zapięcie żarówki.
- Wyjąć starą żarówkę.
- Zdjąć kołnierz nowej żarówki
- Zamocować kołnierz w gnieździe żarówki.
- Żarówkę umieścić w kołnierzu trzonka.
- Przekręcić aby zablokować żarówkę w trzonku.
- Żarówkę można ustawić w różnych pozycjach względem trzonka w celu uzyskania najlepszego efektu dla danego reflektora - soczewkowego lub zwykłego.
- Podłączyć wtyczkę zasilania.