Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
ŻARÓWKI LED H1 S&D MINI SUPER MOCNE 6500K RETRIFY CE EMC BEZ ADAPTERÓW 1:1
Opis
ZESTAW 2 szt. super mocnych zamienników LED żarówek samochodowych mijania (krótkich) i drogowych (długich) S&D®
Produkt na markowych podzespołach Customized 3570 CSP LED Chip o zwiększonej mocy
16000LM, 2x40W, 6500K, Instalacja 12V
Inteligentny, sterowany chipem wielostopniowy system chłodzenia z radiatorem (Aviation aluminium 6063), aktywnym wentylatorem oraz miedzianym korpusem dla optymalnego odprowadzania ciepła
CANBUS brak błędu przepalonej żarówki (95% instalacji***)
Optymalna geometria i rozmieszczenie diod umożliwiające ustawienie wymaganej linii odcięcia i maksymalnej jasności
Nastawny trzonek umożliwiający ustawienie wymaganego odcięcia we wszystkich typach reflektorów
JEDYNA w swoim rodzaju, unikalna kompaktowa konstrukcja, umożliwiająca montaż tam gdzie inne żarówki LED się nie mieszczą
IDEALNE do reflektorów soczewkowych oraz tradycyjnych
Wbudowany system EMC - BRAK zakłóceń radia FM/CB
Instalacja Plug&Play
Parametry:
Model: S&D Retrify AF16
Diody LED: CUSTOMIZED 3570 CSP LED CHIP
Ilość LED: 2x16
Typ trzonka: P14.5S (H1)
Napięcie: 12V
Moc: 2x40W
Kolor: Xenon White 6500K
Certyfikaty: CE, EMC
Poprzez umieszczenie radiatora aktywnego w korpusie retrofitu, możliwa jest instalacja 1:1 jak standardowej żarówki halogenowej bez konieczności stosowania adapterów dla nietypowych gniazd żarówek. Jest to jedyny model o konstrukcji 1:1 z aktywnym radiatorem, co umożliwia uzyskanie znacznie większej mocy i luminancji w stosunku do modeli bez aktywnego radiatora.
Najważniejszym parametrem retrofitów LED jest skupienie światła, które jest też najtrudniejsze do osiągnięcia.
Ponieważ włókna wolframowe używane w standardowych żarówkach halogenowych rozświetlają się dokładnie w środku żarówki, zapewniają one idealny wzór światła i wymagane odcięcie w przeznaczonych do nich reflektorach poprzez odbicie dokładnie w środku odbłyśnika lampy.
Optymalna geometria i rozmieszczenie diod umożliwia ustawienie wymaganej linii odcięcia i kąta padania światła oraz maksymalnego efektu świetlnego żarówek LED.
Najważniejszym parametrem retrofitów LED jest skupienie światła, które jest też najtrudniejsze do osiągnięcia.
Ponieważ włókna wolframowe używane w standardowych żarówkach halogenowych rozświetlają się dokładnie w środku żarówki, zapewniają one idealny wzór światła i wymagane odcięcie w przeznaczonych do nich reflektorach poprzez odbicie dokładnie w środku odbłyśnika lampy.
Optymalna geometria i rozmieszczenie diod umożliwia ustawienie wymaganej linii odcięcia i kąta padania światła oraz maksymalnego efektu świetlnego żarówek LED.
Na innych naszych aukcjach model dostępny również w większości typów trzonków:
H1, H3, H4, H7, H8, H9, H11, 9005/HB3, 9006/HB4, 9012/HIR2
Kompaktowe rozmiary zestawu, pasuje do większości reflektorów. Do podłączenia w miejsce oryginalnych żarówek.
Dystrybucja światła LED różni się od halogenowego ze względu na umieszczenie źródła światła z dala od centrum/środka żarówki. Im dalej diody są umieszczone od centrum żarówki, tym więcej martwych punktów skutkujących brakiem wyraźnej linii światła, rozmytym i niewyraźnym światłem mimo stosunkowo dużej łącznej mocy takiej żarówki.
Dlatego też umieszczenie kilku źródeł światła wokół żarówki, ale z dala od jej środka, jak w przypadku tzw. żarówek 360° nie jest stosowane przez wiodących producentów oświetlenia jak Philips czy Osram. W drogich, ale markowych źródłach światła stosowane jest jedyne sprawdzone rozwiązanie. Dwustronne umieszczenie diod z jak najmniejszą odległością miedzy obiema stronami żarówki. Im cieńsza żarówka, tym odwzorowanie światła jest bardziej zbliżone do halogenowego. Uzyskanie takiej konstrukcji z zachowaniem właściwej dystrybucji ciepła jest trudniejsze, ale zapewnia znacznie lepszy efekt świetlny.
Produkt jest oparty na wysokiej klasy podzespołach oraz markowych diodach, których dostawcą jest CSP Lighting.
Jasność zestawu jest o kilkanaście procent wyższa od zestawu XENON oraz kilkukrotnie wyższa od standardowego zestawu żarówek halogenowych.
Inteligentny, sterowany chipem kilkustopniowy system chłodzenia z radiatorem (Aviation aluminium 6063), aktywnym wentylatorem oraz miedzianym korpusem dla optymalnego odprowadzania ciepła
Wysoka wydajność, brak zakłóceń radia FM/CB oraz brak efektu wypalania się jak w przypadku żarników ksenon i tradycyjnych żarówek halogenowych.
Kołnierz z możliwością ustawienia w dwóch płaszczyznach umożliwia ustawienie wymaganego odcięcia we wszystkich typach reflektorów.
Diody dużej mocy CUSTOMIZED 3570 CSP LED CHIP
Wielostopniowy system odprowadzania ciepła
Aluminiowy radiator (Aviation aluminium 6063)
Aktywny wentylator dla optymalnego odprowadzania ciepła
Miedziany rdzeń w korpusie retrofitu
Wbudowany system EMC - BRAK zakłóceń radia FM/CB
Instalacja Plug&Play
Rozmiar 1:1 dla większości reflektorów, w których inne żarówki LED się nie mieszczą
Instrukcja montażu żarówki LED:
Zdjąć osłonę żarówki i odłączyć wtyczkę zasilania.
Odpiąć zapięcie żarówki.
Wyjąć starą żarówkę.
Zamocować retrofit w gnieździe żarówki.
Żarówkę można ustawić w dwóch różnych pozycjach względem trzonka w celu uzyskania najlepszego efektu dla danego reflektora - soczewkowego lub zwykłego.
Podłączyć wtyczkę zasilania.
*** Uwaga: Retrofity LED, ze względu na inną charakterystykę prądowo-napięciową, mogą w niektórych modelach samochodów powodować wyświetlanie tzw. błędu spalonej żarówki. Dotyczy to głównie modeli aut tzw. Premium (Audi, BMW, Lexus, Mercedes, Volvo, niektóre modele VW itp.) Jeżeli auto jest wyposażone w tego typu kontrolę, zalecamy modele retrofitów z serii Monster z dedykowanym dekoderem LED, GWARANTUJĄCE brak wyświetlania tego typu komunikatów oraz najmocniejsze obecnie dostępne źródło światła - dostępne na innych naszych aukcjach (oferta nr 13538202722 dla trzonków H1, dostępne też we wszystkich innych trzonkach).